A short update - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Larissa Ayumi Kuramae Izioka - WaarBenJij.nu A short update - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Larissa Ayumi Kuramae Izioka - WaarBenJij.nu

A short update

Door: Ayumi Kuramae

Blijf op de hoogte en volg Larissa Ayumi

02 Augustus 2013 | Nederland, Wageningen

Nederlands:

Op dit moment is iedereen lekker aan het genieten van hun zomervakantie. En dat doe ik ook! Afgelopen weekend heb ik full-time doorgebracht met mijn vriend en we hebben er een top weekend van gemaakt.
Mijn weekend ben ik begonnen met een heerlijke BBQ samen met mijn vrienden. Hamburgers, zalmfilets, kipfilets, gepofte aardappelen, maïskolven.. en natuurlijk wat niet te missen is: stokbrood met veel kruidenboter en een heerlijke Amstel Radler erbij. Kan niet beter denk ik zo :)
De zaterdag heb ik volop genoten samen met mijn vriend en veel aandacht besteed aan elkaar.

De zondag zijn we erop uit gegaan. We zijn samen naar Sea Life in Scheveningen geweest. Een groot aquarium waarin verschillende marine dieren tentoongesteld worden. Zo heeft mijn vriend ook kunnen zien wat ik ook later met mijn werk veel en vaak ga zien en waarmee ik wil gaan werken.
Het was erg lekker weer dus we zijn na Sea Life het strand op gegaan, en hebben we daar genoten van het weer. Het was warm, maar omdat er een wind stond voelde het wat koeler en aangenamer aan. Zo hebben we bijna twee uur lang op het strand gelegen en ik heb (natuurlijk) geslapen. Maar bij thuiskomst stond ons een grote verrassing te wachten. De voordeur ging open en opeen stond er een puppy in de gang!! We waren in een oogopslag verliefd op het beestje en hebben de hele avond samen met het beestje gespeeld en uitgelaten. Zijn naam is Tommy en het is echt een pluisbolletje.

Nu ben ik weer thuis en ga ik weer druk verder met het regelen van mijn huurcontract voor de nieuwe huurster, betalingen doen, planningen maken en lijstjes opstellen met wat er nog moet gebeuren en gekocht moet worden. Want volgende week begint mijn stage op Texel waarbij ik opdrachten krijg vanuit IMARES.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Ayumi

Dag allemaal, Dit is een dagboek wat ik bij zal houden tijdens mijn gehele stage naar de Cariben! Voor de geïnteresseerden is er dan zo nu en dan wat te lezen over mijn voorbereidingen, mijn avonturen en de nieuwe leerzame momenten die ik mee zal maken tijdens mijn stage op Texel, St Maarten, Statia en Saba. Português: Para todos da minha família do Brazil, aqui vai dar para vocês ler (ou curtir) o que eu vou estar fazendo no meu estagio em Saba/Martinique e Statia. Porque eu sei que a maioria da minha família estão muito curiosos. Mais tomara que eu posse te contar isso quando eu for te visitar ai no Brazil.

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 21743

Voorgaande reizen:

16 Januari 2015 - 08 Juni 2015

Study Abroad

20 Augustus 2013 - 01 December 2013

Mijn stagedagboek!

Landen bezocht: